(Senior) Business consultant HRM (32 / 40 uur)
Maak je medewerkers efficiënter door het maximale uit AFAS te halen.
Jij bent een ervaren business consultant met kennis van HRM en AFAS en wilt organisaties helpen succesvoller te zijn. Je deelt jouw kennis graag met collega’s en houdt net als wij van verbeteren en vernieuwen. Daarom geven we jou de ruimte om met innovatieve ideeën te komen. Zo zorgen we er samen voor dat we altijd met de nieuwste en beste dienstverlening komen.
Als Business consultant HRM bij Gjald zorg je voor de optimalisatie van AFAS software bij onze opdrachtgevers. De inzet van deze software draagt direct bij aan een succesvollere organisatie en raakt het hart van de primaire en ondersteunende processen. De software zorgt voor een effectievere, klantgerichte aanpak en een hogere efficiëntie.
Samen met de opdrachtgever breng je de HR bedrijfsprocessen en informatiebehoeften in kaart. Deze vertaal je naar inrichtingsvoorstellen voor de software. Vervolgens draag je zorg voor het testen van de software en de training. Je bent verantwoordelijk voor de oplevering van samenhangende bedrijfsprocessen m.b.t. personeelsdossiers, verzuim, sollicitaties, verlof en onkostendeclaraties.
Om deze werkzaamheden goed uit te kunnen voeren is het inventariseren van de bedrijfsprocessen, het technisch beheersen van de software en het begrijpen van de business van opdrachtgevers een must.
Naast het succesvoller maken van onze opdrachtgevers, bouw je mee aan de verdere groei van Gjald. Ook Gjald bevindt zich in een branche die onderhevig is aan verandering. We monitoren continu veranderende klantwensen en spelen daar op in met nieuwe diensten en producten. Dat vraagt om flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Jij hebt een actieve houding als het gaat om ontwikkeling van deze nieuwe diensten en producten en de kwaliteit hiervan.
Werkzaamheden
- Opdrachtgevers helpen met optimalisatie van HR (administratieve) bedrijfsprocessen en deze vertalen naar software inrichting;
- AFAS software inrichten op basis van inrichtingsvoorstellen HR en payroll;
- Kunnen samenstellen van te automatiseren HR rapportages;
- Samenwerken met en coachen van junior consultants.
Functie-eisen en competenties
- Je hebt een HBO- of WO-opleiding gevolgd op het gebied van HR;
- Je hebt minimaal 6 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 4 jaar ervaring met AFAS software;
- Je kunt bedrijfsprocessen analyseren en schakelt snel tussen diverse vraagstukken;
- Je hebt een duidelijke visie en beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht;
- Je hebt ervaring met het coachen van mensen;
- Je bent initiatiefrijk en oplossingsgericht;
- Je beschikt over de volgende kerncompetenties: resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, samenwerken en aanpassingsvermogen;
- Kennis en ervaring met veranderingsprojecten is een pré.
Werken bij Gjald
Werken bij Gjald betekent de ultieme kans om je te ontwikkelen. Bij Gjald houden we van verandering en daarom geven we jou de ruimte om met innovatieve ideeën te komen. Samen zorgen we ervoor dat we continue onszelf verbeteren en aanpassen aan de vraag van onze opdrachtgevers.
- Inzet van TMA: Met talentmanagement richten wij ons op jouw kwaliteiten en ontwikkeling.
- Uitdagende opdrachten bij toonaangevende landelijke opdrachtgevers in het bedrijfsleven, de zorg, het onderwijs en cultuur;
- Inspirerende en gedreven collega’s met verstand van zaken;
- 30! vakantiedagen (bij geen verzuim 32);
- Een goed salaris en een aantrekkelijke bonusregeling;
- Een leaseauto;
- Eenmalige thuiswerkvergoeding van €250,-;
- Een prachtig kantoor in hartje centrum Zwolle.


Digital Transformation Company
Gjald is onderdeel van de Digital Transformation Company, bestaande uit meerdere bedrijven die zich richten op software ontwikkeling, software consultancy en bedrijfsvoering advisering. Het bedrijf is in 2006 gestart en werkt met meer dan 70 professionals aan vraagstukken van dienstverlenende organisaties om de kansen, verwachtingen en mogelijkheden van de toenemende digitalisering in te zetten. Gjald helpt organisaties binnen zorg, onderwijs en bedrijfsleven om de stap te maken naar een (meer) digitaal georiënteerde en wendbare organisatie waar de klant van een organisatie centraal staat.
Waarom Gjald?
- Salaris tussen de € 4.500,- en 5.500,-
- Minder zelf aan het inrichten, meer aan het coachen
- Ruimte voor kennisdelingen t.a.v. software/wet- en regelgeving/vakgebied
- Onderdeel van het Operationeel Team: jij mag meedenken over de dagelijkse gang van zaken binnen Gjald
- Wij werken met projectleiding, zodat jij je kunt focussen op de inhoud. Alle randzaken worden jou uit handen genomen
Praktische zaken
- Deels werken op afstand
- Werktijden 32/40 uur
- Startdatum in overleg
- Werklocatie voornamelijk Midden - en Noord-Nederland
- Past jouw visie op innovatieve bedrijfsvoering bij Gjald? Klik dan boven aan de pagina op solliciteer direct!