Accountmanager New business
(32 / 40 uur)

Maak je medewerkers efficiënter door het maximale uit AFAS te halen.

Als enthousiaste accountmanager ga je langdurige samenwerkingen met onze opdrachtgevers aan. Je beschikt over een sterk analytisch vermogen om de uitdagingen van opdrachtgevers te doorgronden en adviseert proactief over onze diensten. Je bent een doorzetter die uitdagende doelstellingen niet uit de weg gaat en je wil jezelf ontwikkelen tot een echte commerciële professional. 

Verwachtingen van onze opdrachtgevers overtreffen is waar onze “rode energie” voor staat. De inzet van AFAS-software bij onze opdrachtgevers draagt direct bij aan een succesvollere organisatie en raakt het hart van de primaire en ondersteunende processen. We adviseren onze opdrachtgevers om de software van AFAS optimaal in te zetten voor meer klantgerichtheid, hogere medewerkerstevredenheid en meer efficiëntie. Gjald werkt voor organisaties in de zorg, het onderwijs en het bedrijfsleven.

 

Als Accountmanager maak je onderdeel uit van ons commerciële team. Je weet je goed in te leven in de uitdagingen die organisaties ervaren met betrekking tot hun bedrijfsvoering. Om de verkoopkansen goed te kunnen opvolgen ben je op de hoogte van onze producten en diensten. Je werkt samen met onze consultants en projectleiders om onze opdrachtgevers van goed advies te voorzien. Je bent sturend op het salesproces en zorgt voor het verzilveren van commerciële kansen.

 

Bij Gjald werk je samen met diverse stakeholders op alle niveaus. Je hebt aantoonbare ervaring in de consultancy of IT-adviesbranche en hebt bij voorkeur ervaring met de bedrijfsvoering van zorg-, onderwijsinstellingen en/of het bedrijfsleven.

Werkzaamheden

Functie-eisen en competenties

Digital Transformation Company

Gjald is onderdeel van de Digital Transformation Company, bestaande uit meerdere bedrijven die zich richten op softwareontwikkeling, software consultancy en bedrijfsvoering advisering. Het bedrijf is in 2006 gestart en werkt met meer dan 70 professionals aan vraagstukken van dienstverlenende organisaties om de kansen, verwachtingen en mogelijkheden van de toenemende digitalisering in te zetten. Gjald helpt organisaties binnen zorg, onderwijs en bedrijfsleven om de stap te maken naar een (meer) digitaal georiënteerde en wendbare organisatie waar de klant van een organisatie centraal staat.

Werken bij Gjald

Werken bij Gjald betekent de ultieme kans om je zowel professioneel als persoonlijk te ontwikkelen. Een onderdeel hiervan is TMA-talent management. Door middel van TMA brengen we in kaart waar jouw kracht ligt. Hierop ontwikkelen we samen verder.
Daarnaast biedt Gjald jou het volgende:

  • Broederschap is een van onze kernwaarden. Daarom hebben wij ook als één van de weinige consultancy bureaus op vrijdag een binnen dag, waarbij iedereen tijd heeft om met elkaar te sparren. Ook dragen we regelmatig zorg voor teambuildingsactiviteiten, met als kers op de taart WINTERSPORT!
  • Vakinhoudelijke trainingen en cursussen én een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Eenmalige thuiswerkvergoeding van €250,-;
  • Uitdagende opdrachten bij toonaangevende landelijke opdrachtgevers in het bedrijfsleven, de zorg en het onderwijs;
  • Inspirerende en gedreven collega’s met verstand van zaken;
  • Een goed salaris en een aantrekkelijke bonusregeling;
  • 30! vakantiedagen (bij geen verzuim 32);
  • Een leaseauto;
  • Een prachtig kantoor in hartje centrum Zwolle.

Praktische zaken

Past jouw visie op innovatieve bedrijfsvoering bij Gjald? Solliciteer dan direct.